.

Wednesday, June 15, 2011

SIPUT-SIPUT SEDAP?

Ada di kalangan kita yang memang gemarkan
siput-siput nih kan?
Saya tak berapa la...huhuhuhuh
Tak taula Tak suka ke memang tak reti makan.
Satu-satu nya siput yang saya penah cuba makan,
nih kat bawah nih. Siput sedut.
Huhuhuhu.. lawak pun ada nama dier nih.
Tapi yang pelik nyer, tengok orang lain makan
macam senang jer.. Tapi nape bila saya makan
tak kuar pun siput tuh. hahahaahah


Siput sedut


Siput mentarang
(penah nampak nih, tapi baru tau nama dier)


Siput gonggong
(ooo siput nih orang makan eh?)


Siput Gondang
(ish....x lalu kot)

Siput Buluh
(penah tengok gak kat majalah 3)

tapi kan...nih...tengok nihhhhhh ada orang makan
la jugak......siap ada restoran la lagi tuhhh.
Tak caye?? adehhhh baca SINI
haaaaaa nak tau siput hape tuh??? huhuhuhuhuuh

ni diaaaaaaaaaaa

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V
ahakzs...euwwwwwwwwww!!!
Geli makkkkkkk!!!


Siput kat bawah nih fofularrrrrrr
huhuhuhuhuuh

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V


Siput Sarawak
:)

4 comments:

azlanmatt said...

sedap weh siput sedut... dh lamo xmkn nih...msk gulai kuning daun kesum... bestt woih..

ADLYNN ADAMZ said...

wah! sedappp!! huhuhuh

AesyaZealous said...

siput srwk boleh makan tak??ngeh3

ADLYNN ADAMZ said...

mula2 saya x terpikir siput sarawak tuh orang..bila bukak then kua gambar baru teringat.. hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels