.

Tuesday, May 24, 2011

SUP BAYI??


Ish..betullah manusia nih...
menaikkan darah betolla.....
lepas satu..satu... dah memang xde benda lain
ke korang nak makan? ni memg betol2 x paham
la nih...cuba kalo yg ko telan tuh anak ko??

Hmm..tahla, sama ada korang percaya atau x, inilah
senario manusia akhir2 ini... memg x pahamla..
macamana dorang bleh ada selera nak telan
makanan camni..haih.. nak panggil makanan pun
x tergamak rasanya..
Kalo korang kuat semangat, hmmm tgoklah
gmba2 kat bawah ni... kalo x kuat baek jgn
tengok lngsung..
jangan cakap saya x warning lak...


:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

V

Agak nasib baiklahh bukan di Malaysia...
kalo kat cini haihhh memg x tau laaaaaa...

tengok tuh...sanggupkah seseorang bernama manusia
makan? Sebab2 mereka makan nih ada
kat bawah ni.. hmmm. korang bacalah..
nak rest jap...rasa loya lak pas tgok gmba2 nih..
tah ada hati perut ke x dorang nih.



3 comments:

ayubatangburuk said...

SAYANGI BAYI & ANAK-ANAK - aku diutus Allah SWT, Tuhan Yang Maha Esa, untuk membuat cerah dan ceria dunia ini..

ADLYNN ADAMZ said...

kan?

ayubatangburuk said...

haah adlynn...:) tergamak dia org ek..:) apa ke jenis manusia mcm tu...nauzubillah....mintak2 dijauhkan dr ank2 kita..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels