.

Saturday, June 18, 2011

NAMA RESTORAN PELIK

Aik..pelik2 betul nama-nama restoran nih. Hehe...lawak pun
ada. Agak-agak, apa yang dijual tuh, ada kena mengena
ngan nama restoran tuh tak?? huhuuh
kalolah nama restoran tuh menggambarkan apa yang
dijual...erksssssssss
tengok lah apa yang dijual kat bawah nihhhhhh
huhuhuhuh..

Jual kobis ngan kondom?? hahahah


dirty dicks?? huhuhuh takyahlaaa translate.
huhuuhuh apekes jual yang kotor?? huhuhuuh


Ha....pelik nihhhhh
kedai pun pandai mintakk
kakakakakaka!!!

uihsss jual orang negro??
ada mcm2 rasa ehh??? huhuhuh

aih...ramailah yang jadi mangsa kalo tu pun dia jual...

ha...ada lagi satu nih, belom sempat saya
tanya dia jual apa terus dia dah
cakap dulu kat saya... huhuhuhuuh
nak tau dia cakap apa???
ish..tengok r bawah ni!

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V

ahakzs!!

2 comments:

puteraduyong said...

kogila...haha...sumpah tak masuk!

ADLYNN ADAMZ said...

hahahaha kan??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels