.

Thursday, June 23, 2011

GILA PUNYA ORANG!

Sebenarnya, hari ni hari malas nak tulis apa-apa..
Yerla..lagipun tulis suka2.. n mengisi masa lapang yang
agak terlebih ni. huhuhu...
Tengah2 syok duk baca blog sambil usha2 fb,
tiba2...datang sorang pompuan tua nih..
dahla datang umah orang tak bagi salam.. main redah je..
pulak tu boleh dia keluar masuk bilik orang wat macam
umah sendiri... nak kata tuan umah, bukan... kalo x silap,
ni rumah PFA( umah majikan).... wah bukan main seronok
lagi goyang kaki, melepak tengok tv...pastu pegi dapur bukak
peti ais, amek air..eh...hilang?? tau2...dah selamat melanding
atas katil orang pulak... aih..dah kalo ko tido kat situ, aku nak
tido mana? aih...dia bukak almari aku pulak amek towel...
lupa bawak katanya...habes...lesen apa dia pakai besa
sangat ni sampai almari orang pun boleh geledah?
hah!! ape dia dok membebel lam bilik air tuh...?
Kotor? ai... ni dah lebih ni.. umah ni walaupun takder bibik,
clean n clear je slalu taw!!
OMG! apa?? nak aku jd driver dia pulak? pegi mana?
shopping? apa...ingat aku bawak teksi ke??
Pegila sendiri.....mengada2 betol.....
Ish tak sanggup aku nak layan kerenah orang macamni..
tp tau2 aku dah kat dalam teksi..
sejak bila aku masuk rancangan teksi tunai nih??
hihihihiihhiihih

tiba2 aku bukak mata.....
Eh!! Laptop aku depan mata lagiii...
la...tertido ke td??
huhuuh :P
jangan mara aaaaaaaaaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels