.

Wednesday, June 15, 2011

PLAT KERETA BEST UNTUK BLOGGER

Sekali imbas memang tak jangka ada maksud-maksud
tersembunyi kan.. huhuuh jom tengok sama-sama.
Agak -agak korang, apa maksud tersirat nih?
hahahaha... kan??

Meh saya tolong tuliskan kasi terangggggggg
NAJIS
huhuhuhuuh

yangni pulak, sudahlah terang lagi bersuluh!!
kalo tak tau jugak.. hmmm alamat lah tu.
hihihiih
takper...nak jugak tolong tulis balik
TAHI

erks...yang nih kita pakat senyum dahla....
hihihihiih jangan mara aaaa.........
tanak...tanakkk......tanak tulisssssssss

alamaksssssss ada jugak!! jeling2 suda la weiiiiiii!!
ape? nak suh tulis jugak?? nak lempang??

hah...nih kalo tengah marah, nak maki2 orang
sesuai la pakai plat ni. hahahah...bila dah kool down,
simpan balik! huhuh ada ke macamtuh?
yang nih bleh tulis
CBAI
tertinggal satu huruf je tuh.
:D

tapi ada satu nih...kalo ada kat Malaysia..
saya nak tempahhhhhh hihihihih
jangan mara aaaaaaaaa
bikin panassssssssssssss jer la plat nihhhhhhh

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V

BLOGGIN
amacam bloggers??
wink2**
:P

5 comments:

Hishyamuddin said...

hahaha..mcm2..mksud bgus ada, ygggg pon ade.hehe... nk tempah plat kete "tentang2" ada x?hehe

ADLYNN ADAMZ said...

ahakzs... entahla...negara mana la yang ada plat cmtuh.. :D

Tuan Putri said...

hahahah sya nak yg last tu! hehe

fairuz said...

ni mesti blogger jugak ni tuan punye keta tu. haha

ADLYNN ADAMZ said...

haahlaa kot..? hahaah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels