.

Thursday, June 9, 2011

PERMAINAN YANG MENGHINA!

Macam2 betul kan???
Dalam kita x sdar pun ada jadi cmnih.
Plak tuh tau jerla game2 nih kanke kerap
jd mainan kanak2... org dewasa pun
ada yg layan skali.........
dasat tolll penangan mereka yg nak
merosakkan pemikiran generasi kita.
Apa yang saya maksudkan ada dalam petikan di bawah nih...

Minta jasa baik saudara-saudaraku sekalian sebarkan komputer game yang menghina islam

1. Devil May Cry 3 (untuk platform ps2)

satu adegan dalam game tersebut dipaparkan pintu kaabah sebagai pintu yg
menghubungkan di antara dunia syaitan dan dunia nyata... dan yang membukakan
pintu tersebut adalah character c.g.i. yg telah menyerahkan diri pada kuasa ilmu
hitam yg sememangnya islam melarang amalan itu

ayat character c.g.i. itu ada membaca ayat... klau tak silap lebih kurang begini
permulaannya...

" wahai pintu yang menghubungkan dunia kegelapan"
[dalam bahasa inggeris]

dan character itu membaca ayat itu di dalam kitab yang dipegangnya... klau tak
silap kitab bible... pasal di akhir scene character tersebut ada menyebut 7 ayat
kemusnahan yg tercatit didalam bible...

"wrath, sloth, lust, gluttony, dan tiga lagi ayat yg aku dah luper.....

2. Counter Strike Condition Zero Deleted

First Stage dia.. Kita kena lawan Tembak dgn askar2 yang
BERAGAMA islam... Kalau kita sedar.. Masa kita tembak tuh.. Kita dengar
Askar yg kna tembak jerit.. ALLAHUAKBAR.. JIHADD..

3. Prince Of Persia
Pedang pada watak tuh.. Ada tulisan Kaligrafi Arabic Alphabatic

4. Games Stronghold Crusader
Perang salib antara Islam & kristian.

5.Clive Barker Undying
Sejenis permainan video keluaran Electronic Art Entertainment Inc.Permainan ini mengesahkan tentang perlawanan dengan syaitan. Tetapi ianya menggambarkan dalam istana yang diduduki syaitan itu terdapat nama-nama Allah di dinding istana tersebut. Ini seolah-olah menggambarkan bahawa sesiapa yang menyembah Allah itu adalah sekutu syaitan.

semoga dapat disampaikan kepada saudara-saudara kita kat luar sana
contoh gambar game yang menghina

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V

2 comments:

Syuk Ry said...

mmg x main dh ak gme ni..
NEW MOZILLA AURORA and MOZILLA NIGHTLY !!

ADLYNN ADAMZ said...

yup...dalam kita x sedar rupanya ada unsur2 macamtuh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels