.

Thursday, June 30, 2011

HOTEL PELIK

ALCATRAZ HOTEL

(prison hotel)

Kalo ada sesapa di kalangan korang yang

Nak merasa duduk dalam penjara, nih lah

Tempatnya… ALCATRAZ HOTEL GERMANY.


ruangan bar dan bilik


nih reception okeh!! huhuhu


Nih pulak Despark Hotel.
Juga di Germany.
Erks...cinonet jew!! huhuuhhu
Wah!!! buat la jugak hotel macamnih kat tepi umah!!
Huhuhuhu...Agak2 ada orang nak sewa tak??

HMM..camne...ada rasa nak cuba tak??


Nih pulak capsule hotel...
Alamak!! lagi kecik la yangnih..
Agak2 rimas tak duk dalam tuh??

Seram pun ada nak tido dalam tuh..
Cam lemasss jerk!! huhuh

Haa...nih Ice Hotel.
Kat SWEEDEN.
FUh....sejuk nyer..
Agak2..boleh ke lelap atas katil nih..
Beku tak?? huhuuhh

Selalu tengok ice carving kat hotel2...
Tapi nih, dorang wat hotel ngn ice!!

Bape lai baju nak pakai eh??


WAH!!
NI paling saya suka!!
Hotel dalam air!
Kat Dubai!
menarik kan??
sambil makan2 boleh tengok ikan berenang2..
hmmm best3!!

nak tido pun boleh tengok ikan lagi...
nih agak2 kalo tido dah mimpi
main kejar2 ngan ikan lumba2 dah...
wah!! suker!!!


3 comments:

Hishyamuddin said...

menarikkkk...hahah..nk try tido dlm capsule..haha

dulu pernah gak buat presentation psal hotel n restrnt pelik2..bestt..haha

ADLYNN ADAMZ said...

hmmm dalam laut tuh best!!

omar_faruqi said...

nak bergerak pon susah dlm capsule hotel tu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels