.

Wednesday, June 15, 2011

SESUKA HATI JE TAK SUKA...


Ni yang buat saya nak tergelak aje..
Nak melenting..biar jela.. Sebab kengkadang
ada jugak time-time terjadi perkara yang sama kat saya
dan saya pun tak suka. Hahaha..mesti! Kompom korang
tak faham dan pelik. Takper, entri nih bukan nak bagi
korang paham pun..sesaja nak merepek..
Nak suka ke tak suka ke, kadang-kadang kita perlu
menilai..ada perkara yang disukai
atau dibenci tu ada sebabnya sendiri.
Kalau dah kita tak suka, or tau orang tak suka kita,
baik jauhkan diri je. Buat ape nak paksa
orang suka kita. Cuba fikir, melainkan memang kita
ada rasa bersalah ke atas orang tu, tapi kita taknak
mengaku...atau mungkin jugak, memang kita ni gelap hati,
tak sedar yang kita banyak kesalahan dengan orang.
Oh..mungkin jugak kita rasa kita jeeee yang betul..
orang lain sumer salah.
Ha... pilihla..nak duduk di level
yang mana...
Yang penting, saya malaslah nak amek tau perkara
remeh temeh ni. Buang masa.
Jangan libatkan saya dengan perkara2 yang menyerabutkan
kepala otak boleh??

What u did...u get back la..
Kat dunia pun Tuhan dah bayar cash..
Akhirat wallahualam.

p/s: haih...ntah kenapa la aku tulis benda2 nih. huhuh



1 comment:

Hishyamuddin said...

hahaha..sabor kak sabor!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels