.

Monday, June 13, 2011

TAKNAK MATIKAN ENJIN LA PASNIH...

Antara perkara yang membuat saya bebulu...
Time isi minyak kat stesen minyak..yela..kat mana
lagi nak isi minyak kan..xkan kat pizza hut kot?

nih gambar hiasan saja keh


yerla...punyalah dorang duk kempen jangan hisap
rokok, atau nyalakan bahan bakar, or main handphone,
n yang paling penting nih, matikan enjin keter tuh!
Kengkadang ada masanya rasa cam x guna
pun ada kalo saya matikan enjin keter...
Kita matikan enjin punyalah nak safety..
yerla, time sorg2 pun risau, ni lagilah pulak
kalo ngan anak2 sumer ada lam keter..
Tapi, keter sebelah tu selamba badak jer isi minyak
sambil enjin mengaum... tu kalo pakai turbo tuh lagilah
bingit tlinga.. dahla enjin x mati, siap boleh isap rokok
sebelah pegang handphone lagi tuh...
APE??
lantak dier nk meletop??
haah...yerlahh kalo dah lantak dier nak meletop,
dier sorang2 yg meletop xperlah jugak!!
nih kite dok ada sebelah nih oiii.... bajet kalo meletop
x menyambar kat kitaorg ker??
ewah3....alo....jarak pam sebelah tuh x sampai bp meter pun der..
kalo sana meletop sah2 berjangkit jugak.
Aih....hmmm so tawakal jerla kalo isi minyak, then jumpa
orang2 cengginih..



3 comments:

Hishyamuddin said...

mmg bhya pon..itu org tak ada sivik!!!

kayrul-shah said...

salam kenal....bahaya betul la...kalau kita jer yang beringat tentang keselamatan di stesen minyak pun tak guna kalau orang lain tak ikut peraturan tue....kena saman saper yang tak matikan enjin baru semua nak beringat rasanya...

ADLYNN ADAMZ said...

hisyamuddin-stuju!
kayrul-btol3!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels