.

Wednesday, June 15, 2011

MALAS UPDATE DAH

Rasanya tak payah lah kot saya update blog lagi..
Kecewa, hampa, frust dengan kata-kata orang.
Dah takde kerja sangat dah ke? Asyik-asyik
bukak fb, tengok kat wall home, penuh je dia post.
Semua yang dia post tuh pasal cerita-cerita yang
ntahapeape je yang dier tulis dalam blog merepek
dia tuh. Macamlah ada orang baca.. Entah kenapa
la dia ni.. Dahla tu, kat atas tuh letak gambar dia
sebesar-besar alam.. Ingat orang kenal ke? Bajet artis?
Kalau muka cantik tuh takperla jugak.

Hehehehe...
Terpengaruh dengan kata-kata kat atas tu?
Ala....saya tak makan cemuh la..
Ada yang lebih teruk daripada tu lagi saya
penah dengar. Tapi apa saya nak peduli.
Orang nak baca, bacalah.. orang meluat,
sila klik butang pangkah. Jangan masuk2 lagi dah.
Saya menulis kat sini sebab saya suka. Ada jugak
orang lain lagi yang suka baca. Tupun bukan saya
paksa mereka. Ni nanti ada la pulak yang cakap
saya touching. Huhuhuh...takpe2 kasi can.
Bercakaplah sebelum anda bisu. Eh?
ada ke peribahasa macamtu?
Jangan..jangan..
jangan ikut.. nanti ada yang salahkan saya pulak.
:P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels