.

Tuesday, June 21, 2011

GAME LUCAH?

Nak dinamakan game lucah macam teruk
sangat bunyinya... tapi, nak panggil apa eh??
Memang rasanya tak patut kan kalo buat game2
macamni.. Budak2 kecik yang tak patut didedahkan
dengan perkara2 sebegini pun, dah boleh tengok dan main
skali game-game seperti ini. Tidakkah para ibu bapa merasakan
perkara2 sebeginilah yang meracuni minda anak2 kita. So,
berhati-hati dan sentiasa memantau anak kita.

Kadang2 sampai dah tak leh nak explain dah bila budak2 tanya.


Kalo tak sesuai, kenapa ada kat tempat game?? hmmmm
ni antara soalan yang pernah putri tnya...
Takkan nak cakap kat dia, ni antara unsur2 negatif
yang mereka cuba terapkan dalam minda anak2 kita.
Kang putri tanya negatif, minda, ngan terapkan tuh hape???
dah jadi keje nak explain pulakkkk.
hadeiii.......



bukan sedikit, malah banyak game2 macamni..

tengok tu...iklan tu...sebesar2 alam lagi dok ada
tepi game2 nih.... haihhhhh....
PUNOH!

ahakzsssss!

2 comments:

Hishyamuddin said...

punohh anak2 skrng sb game..huhu

ADLYNN ADAMZ said...

betullah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels