.

Tuesday, June 28, 2011

CAHAYA GANJIL

Banyak sangatla skang ni kita dengar, pasal benda-benda

macamni. Cahaya aneh, UFO, dan yang sewaktu dengannya.
Apa korang rasa? Betul-betul ke UFO?
Kalo betul...UFO tuh sebenarnya datang dari mana eh?
Kalau sebelumni, menurut apa yang saya baca, UFO tuh
datangnya dari angkasa lepas, dan merupakan jentera makhluk
asing dari planet lain. Tapi yang skarang nih pulak, ada juga
saya baca, UFO nih sebenarnya jentera pengangkutan, makhluk
yang ada di bumi juga, tapi lebih jauh di dalam dasar bumi. Hmm.
macam2 lah... ni yang terbaru saya baca, di London. Nak tau baca kat bawah ni.

Cahaya ganjil di langit London


IMEJ YouTube pada Jumaat lalu menunjukkan tiga buah cahaya ganjil berbentuk seperti bola (dalam bulatan) bergerak di langit di bandar raya London.


LONDON - Satu rakaman video yang dirakamkan oleh seorang penduduk menunjukkan beberapa cahaya ganjil berbentuk bulat bergerak dengan laju di langit bandar raya London.

Imej itu menunjukkan cahaya tersebut bergerak di atas bangunan Perbadanan Penyiaran British (BBC) di London Barat

SETERUSNYA



2 comments:

Hans said...

kadang2 ada kata UFO tu sebenarnya alat tentera Amerika
entah
xfaham den

Juvana Episod 10

ADLYNN ADAMZ said...

haahla....mcm2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels