.

Tuesday, May 24, 2011

TUKAR FONT

TERIMA KASIH
buat saudara nama rahsia roy dan juga beberapa pembaca
lain yang mencadangkan agar saya menukar font blog ini.
Tp...camne eh?? huhuhu
alasan pertama;

1-Saya suka font nih

2-Bila menggunakan font nih, saya mendapat pembaca yg
berkualiti. Maksudnya di sini, seseorang tuh mestilah
bersungguh2 dan berusaha untuk membaca setiap entri
saya dengan khusyuk. Huhuhu. Sebbnya kalo sambil
lewa jer, mesti x dpat nk baca betul2 kan.

3-Bila guna font nih, rasanya xderlah saya perlu
menulis dengan ayat2 yang skema. Sebb kalo pkai
font2 yg biasa digunakan tuh rasanya macam
nak menulis surat rasmi lak.. hehehhe

4-Saya cuba menghidupkan suasana 'fun'
dalam blog nih.. sesuai dengan citarasa
dan passion saya dalam sesuatu perkara,
termasuklah blog nih. So, dengan ini,
para pembaca dapat sama2 menyelami
'kegemaran' saya.

Walau macamanapun, pendapat2 anda semua akan sentiasa dipertimbangkan
dari semasa ke semasa..
Yang baik jadikan tauladan,
Yang buruk jadikan sempadan..
Semoga kita semua terus maju.


p/s: korang rasa camne? patut x tuka font??
kalo rajin, tinggalkan komen keh.. TQ!
:D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels