.

Saturday, May 28, 2011

MEKACIH YER!

Wah...harini baru saya perasan jumlah
follower n penge'LIKE' page saya dah bertambah..
walaupun xderla berpuluh2 ribu cam orang2 lain tuh..
but at least, adalah jugak orang yg sudi
menjenguk blog nih.. :))
hihihih
maknanya, xderla saya merepek sorang2 lagi.
Ada yang bersama berkongsi setiap apa yang
saya tulis kat cini..
:D
Thanks yer korang2...
If ada pape yg korang suka..or x suka..
nak komen ker, apa ke, silakan...
boleh jer... huhuuh saya tak kisah punyer..
Cuma beberapa hari ni saya terpaksa kurang kan
entri or dalam erti kata mudahnya,
susah sikit nak update kerana masalah
broadband yg x berapa elok coveragenya n juga
kelajuannnya..
x saba tunggu pakcik streamyx datang..
x saba jugak nkberinteraksi ngn korang sumer..
hope isnin ni dorang dah datang..
jgn sampai saya berhenti berharap pakcik..
kang saya majuk.. rela ke pakcik pujuk??
hihihih tgok nih...kalo tulis panjang2 saya jadi merepek lah..
sebb tuh kengkadang saya tulis pendek2 je, senang korang
nak baca... hmm ok lah..boringlah tulis
entri yg xder gamba nih...
haihh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels