.

Wednesday, June 20, 2012

SAYA TENGAH GATAL....


OPS.... Jangan salah tafsir pulak title kat atas tuh yer... saya cuma gatai nak mengupdate belog nih jer... dah berabuk, berdebu, berlalang n sebagainyer lagi ada kat sini.. Dah3... sape tanak bace@meluat boleh kuar dari cini okes. huhuhuhu... bukan halau lah... syuh3...jer. Hmm... saya xde ape sangat pun nak share sebenarnya.. cuma melawat2 kat cini.. tak sangka ada jugak lagi yang sudi meluangkan masa baca belog nieh. Thanksss to uuuuuuuuu... Welll... tgoklah nanti kalau ada benda yang nak di'sharekan' saya rajinkanlaah post kaat cini okeh.. Assalamualaikum... :D

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels