.

Sunday, June 19, 2011

TOPI BANGSAWAN

Kalau sebelum ni saya hairan dan berfikir
ke mana nak pergi kalau pakai topi pelik-pelik nih.
Hmmmm skang baru saya tau.... huhuhuuh dorang pakai
bila pegi tengok lumba kuda or majlis kahwin rupa-rupanya.
Hikhikhikhik....... rasa nak gelak pun ada. Hmmm takpelah,
tu mungkin cara golongan bangsawan barat. Hmmm kalo kat
tempat kita rasanya, sumer orang pandang kot.
Kalo orang bagi suh saya pakai g jalan2 pun
memang saya taknakkkkkkkkkkkkk huhuhhuhu.
Tapi yang kat sini takdelah over sangat macam
entri saya yang terdahulu tu.... huhuhuhu.
Mana saya tau?? bacalah sendiri.

Selain Carole, perlumbaan itu menjadi medan orang ramai — termasuk keluarga diraja Britain dan selebriti — menonjolkan fesyen topi masing-masing.

Ratu Elizabeth turut hadir untuk hari ketiga berturut-turut mengenakan kot merah jambu yang dipadankan dengan topi berwarna sama.


Turut menyertainya, Puteri Beatrice dan Anne yang membawa bersama mereka payung sebagai persediaan jika hujan.

SELANJUTNYA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels