.

Saturday, June 18, 2011

PEREMPUAN PUKUL PEREMPUAN


Pergi lah pukul lelaki kalau berani.. Dah nak
main pukul-pukul sangat. Best ke?
Inilah yang parahnya zaman skarang..
Pompuan pun dah pandai main pukul2..
Dah belagak samseng. Siap bawak geng lagi tu.
Tak paham betullah, memang camtu ke skarang
nih cara orang selesaikan masalah? Ada yang tak kena
sikit, terus bawak geng then balun. Oooooooo so not
profesional lah pren... Cuba kalo ada pape tuh, bwak2
duduk, berbincang, slow talk ke hape.. Kan boleh sattle.
Haihhh.. nih mesti dah terpengaruh cerita2 samseng
la nih kot? huhuhuuh
Tak perasan ke, perkara2 sebeginilah yang menggambarkan
keperibadian seseorang? Perkara beginilah juga yang
menunjukkan betapa tak bertamadunnya seseorang tuh,
dan pendek kata, tak bersifat matang. Bahkan boleh
membuatkan orang memandang rendah kepada kita
dengan perbuatan kita sendiri yang seakan-akan bodoh
sombong itu. eh.......da macam bersyarah plak kat sini.
Cancel...cancel.... dah2... kepada perempuan 2 kat luar sana,
jangan lah wat pangai macamtuh.. perempuan kan
dah nyata sifatnya lembut.. huhuhu jangan la nak balun2
orang lak... kool je...profesional2....
Kalo tak puas ati gak...kol je mail lambung..
wakilkan...huhhuuh eh..x..x..x... maap..maap..maap!
Oh ye... kenapa saya cakap pasal pompuan pukul??
nah! baca r sendiri sini

2 comments:

Miss Y and Her World said...

kehkehkeh? kol mail lambung? mail lambung nak datang ke?

budak-budak zaman sekarang. haihhhhh.

Traffik Meningkat Gara-gara Earning Nuffnang?

ADLYNN ADAMZ said...

haahahahah kena set appoinment ngn bayaran tinggi datang kot? hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels