.

Sunday, June 12, 2011

KAT MALAYSIA XDER


Ha...antara perkara yang tak pernah
saya jumpa kat Malaysia...yerlaa
negara kita laaaaa...
tetengah jalan raya pun nak melawak.
Seb baek la papan tanda kan..
kalo orang, mau kena langgar je
huhuhuhu

kalo betol dah memang lambat nih...
menyirapppppppp jeee.


nih sah2, jalan nih memang boring giler..
sampaikan tukang buat senbod nih
pun dah boleh agak da, apa anak2 akan
tanya kalo lalu jalan nih. huhuhuh


yang nih punya senbod, memang x paham lah
nak baca pun, amek masa n k paham nih.
kena park kete betol2 bawah senbod nih,
baca dulu, faham, baru jalan balik....


yg nih namanya senbod reverse psychology..
selalu nya orang camtuhlaa...bila
cakap jangan, nak jugak buattt
bila suruh , baru dia nak pahammmmmm huhuhuhu


yg nih senbod x agak....kalo agak2 jumpa senbod nih
kat memana, sila benti, park keter anda kat memana.
takpun buat U-turn. Lalu je jalan lain.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V

2 comments:

fairuz said...

haha nak kena tampo kalau ade bende2 ni kat malaysia? haha

ADLYNN ADAMZ said...

hahahahah!! haah kan???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels