.

Saturday, May 21, 2011

APA SAYA MAKAN KAT FASTFOOD..

Kalo pegi memana fastfood...
mesti korang ada menu kegemaran sendiri kan???
huhuhu
slalunya restoran fastfood yg memang jd kebiasaan dan
kerap kita pegi..tak lain dan tak bukan
tentulah KFC, McD, dan PIZZA HUT.

gambar2 family nih time kt PIZZA HUT,
KANGAR.





tp...saya lom jumpa McD kat sini...maybe xde kot..
but its ok...McD slalunya last choice sy.. heheh

tp kalo kat McD, menu pilihan saya
:
:
:
:
V
nihla...DOUBLECHEESE BURGER SET.
Air pulak slalunya tukar ke Milo.



Kalo KFC plak....menu sampingan mestilah
CHEEZY WEDGES..

tp yg mesti..tentulah snackplate..
n jugak dua2 ayam tuh mestilah drumstick.
saya x suka ayam bahagian lain.
wing pun bleh la terima kalo xde drumstick.


Haa...yg paling banyak saya rasa nk order
bila ke PIZZA HUT.
Menu pilihan slalunya MEAL 3.
Amek set trus kan senang.
Ada pizza, sup,garlic bread,n air.



Menu tambahan... SALAD.
Topping dier thousand island.
Tiap kali makan kat pizza mesti nak amek ni
tp kadang2 tolak tepi sebb takut x muat perut..

Pizza pulak slalu SUPER SUPREME.
ngn extra Cheese.

kalo saya x amek salad, means saya tengah lapa,
n nak order spaghetti jgk.
Spaghetti nih..gilir2 la..kdg2 nak
MEATBALL

kadang2 nak CARBONARA.

tapi kalau carbonara nihh mesti saya kena
mintak extra PARMESAN CHEESE.

:
:
:
V


nih...heheheh kalo x..cam x besh..

hmmmm...baek korng hafal keh... hihiih nnti kalo
time nak banje saya, xya da tnya byk2 kali.
kakakkaka..!!
xde makna!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels